Training bij het Noasman geslaagd!
Op 10 mei een prachtige training gehad bij Noasman in Beltrum!
De omstandigheden konden eigenlijk niet beter: heerlijk weer, een mooie omgeving en een fijne sfeer. Er werd fanatiek getraind, maar er was ook volop ruimte voor gezelligheid en samen genieten van de dag.
Een groot compliment aan Ap, Marianne en de familie Nahuis voor de uitstekende organisatie. Alles was tot in de puntjes geregeld en dat maakte deze trainingsdag extra geslaagd. Bedankt voor de gastvrijheid en de mooie ervaring!

Danielle
